Brev:
Hjælp til dagsplan - 6 mdr.
2. september 2011
Alder:
6 mdr.
Hjælp til dagsplan - 6 mdr.
Hej Helen,
Kan du hjælpe mig lidt med en fornuftig dagsplan til Victoria, som bliver 6 mdr i dag.
Lidt info:
Victoria vågner tidligt (ca. kl. 4) og får den tidlige amning og står desværre ligeledes tidligt op (5.30 - 6.00). Det betyder også, at hun hurtigt bliver træt igen, så efter storesøster er aflevert i børnehave er hun klar til at sove igen ca. kl 8. Sover her som regel 2-3 timer. Over middag sover hun 1-2 timer inden storesøster hentes og hun kan stadig ikke undvære hendes sene lur på 30 min. Kl 19-19.30 er hun meget klar til at blive puttet for natten.
Et stykke tid har hun fået 2 skemåltider om dagen og de sidste par dage og hun også fået en lille smule til morgen samtidig med storesøster.
Hun ammes stadig, men er begyndt at få en flaske ved puttetid. Spiser igen sent aften og et par timer efter roder hun rundt igen og kan ikke finde ro før hun igen har fået mælk. Hun har ellers i en periode kunnet undvære amningen midt nat, men ikke mere ;o(
Yderligere spm.
HVornår kan/må hun begynde at sidde med noget frugt eller ristet rugbrødsstave i hånden og sutte på mens hun får mad? Hun er meget interesseret i det vi spiser.
Med venlig hilsen
Rikke